Mákosamp

Erősítők, meg midenféle

Friss topikok

  • Béla Laczkó: Szia! Lenne egy kérdésem: mikor a kimenőn mérni kellene a két oldal feszültségét ( azt az 1-3 volt... (2015.12.23. 17:02) A "misztkus" munkapontállítás.
  • draven666: üdv. gratula az új generációhoz:) lenyűgöző kívül-belül. kérdésem lenne hogy vállalsz rendelést? (2011.01.22. 14:24) A következő generáció
  • mackomester: Üdvözletem Kolléga Úr! :) Idekeveredtem valahogy a blogodra, le is vert a víz a dizájn-tól... Épp... (2010.08.09. 01:07) HatreD
  • Mákos: @bluevoodoo: lesz minden , csak legyek kész :D (2009.06.03. 15:06) Elmaradások

Linkblog

pÓverlifting Jeee...

2008.11.26. 20:28 | Mákos | Szólj hozzá!

Hűha, első bejegyzés.

 

kénekép is. majd rájövök.

 

hurrá.

guggolás. még ez megy a legjobban, 170 könnyű volt versenyen. más kérdés,hoyg valami miatt elvették, biztos megmozdult a lábam, vagy ilyen buziság.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

felhúzás. na ez nem az én játékom, a hosszú lábaim miatt sosem lesz erős eza gyakorlat,  gyenge 160 sikerült, ami elkeserítő, kb az 56 kilós kisfiúk erősebbek. ( na meg a szerzetes is lenyomott a 165 ével, szóval nincsenek versenyzői ambícióim, a csb-n kellett a pont a csapatnak, de ki is akartam próbálni magam egyszer versenykörülmények közt ). asszem áttérek a szélesebb terpeszre, a hagyományos formát meghagyom a súlyemelő gyakorlatokhoz.

bezzeg ági. nem véletlen országos csúcstartó. ( bár mostmár guggolásban is )

a fekvenyomást meg mindenki ismeri ( a diszkós örök körforgás  - mellbicepsz - elengedhetetlen gyakorlata), ugyhogy kép sem lesz. 112,5 a vége, az a vicces, ezt úgy értem el, hogy 2 hónapja ( mióta átálltam olimpiai súlyemelére )  csak 2-3 hetente nyomtam fekve.

A bejegyzés trackback címe:

https://makosamp.blog.hu/api/trackback/id/tr19790240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása